|
Създаването на добри взаимоотношения и следенето на перспективите и клиентите е от решаващо значение за привличането и задържането на клиенти. Когато вашият бизнес има CRM, можете да видите всичко на едно място. Това е така, защото едно просто и адаптивно табло за управление ще ви каже всичко, което трябва да знаете за предишната история на клиента с вас, състоянието великобритания номер на техните поръчки, всички нерешени проблеми с обслужването на клиенти и много други.
За да постигнат всичко това, CRM системите записват информация за контакт с клиента, като имейл, телефон, уебсайт, профил в социални медии и др. Освен това системата автоматично извлича друга информация, като например последните поръчки на клиента. Може също така да съхранява подробности, като предпочитания за комуникация на клиента.
След като CRM е събрал цялата тази информация за клиента, той я организира. По този начин той ви предоставя пълен запис на всички лица и компании, с които вашият бизнес е взаимодействал. Поради това може също така да ви покаже как връзката се е развила или променила с течение на времето.
Говорейки като цяло, CRM работят най-добре за доставчици на услуги и фирми, където клиентът прави обмислена покупка. Например бижутери, агенти по недвижими имоти, адвокати и счетоводители могат да се възползват от CRM. По същия начин B2B компаниите с по-дълги цикли на продажби също се възползват от система, която опростява бизнес процесите. Въпреки това, повечето фирми ще изпитат поне някаква полза, когато използват CRM.
За да определите дали вашият бизнес би се възползвал от помощта на CRM, първо трябва да разгледате проблемите и предизвикателствата, които CRM цели да реши, като например:

Повишаване на достъпността на данните
CRM съхранява цялата информация за вашите клиенти в една консолидирана система, до която всеки има достъп. Това означава, че вместо да имате отделни силози за данни във всеки отдел, можете да създадете единна актуална точка на истината, до която всеки има достъп.
|
|